i'm never gonna

hej hopp ! :D
jag är glad. idag har jag varit ledig och träffat clara & offan :D
haha, vi skrattade, åt, gick runt i affärer, cpade lite XD och sånt typ. :D dom är härliga.
jag köpte en t-shirt på herr avdelningen på H&M. den är randig i grönt/turkost ! n a j s.
sen köpte jag en ram och en "mina vänner" bok som jag och hela min klass ska fixa en grej till min mentor som vi inte kommer ha nå mera :( usssssssssch, bajs.
imorn är det skolavslutning, det är både UNDERBART och lite ångestframkallande..
nej nu ska jag nog snart sova.
puss !

ps. detta är sista gången jag bloggar från min bärbara skoldator på ett tag, för jag får inte ha den på sommarn :(( bajs ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0