hej hopp

tjeenis !
jag mår braaa, hur mår ni?
däremot saknar jag en hel klump med människor men försöker att inte vara bitter för det.
trevlig dag idag i församlingshemmet. vi pratade om "Tillsammans", åt prickig kaka, lekte knuten, spelade regel fotboll, hah sjukt tråkigt. vi zorkar pratade om midsommarafton, :D ah typ det. saknar lägret en del, det är liksom lite skönare pass och grejer. men man har ju mött en hel del härliga människor så det är najjjs :D

idag åkte min family hem som varit här över helgen. mor och far kommer tillbaka på lördag och resten av familjen och en liten del släkt kommer på min konfirmation. just nu sitter jag och dricker/äter smoothie som har blivit mer eller mindre en drog.. :D
nej nu ska jag gå ut och sola. 
PUSS


tips: smssssssa till mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0