HEJ BÄSTA

H E J ALLA GLADA OCH LEDSNA MÄNNISKOR!
förlåt för världens sämsta uppdatering men här kommer en snabb en:
28 maj - vårkonsert
29 maj - vårkonsert & födelsedag
30 maj - 1 juni - KLASSRESA med världens bästa klass
2 juni - läxor, en del..
3 juni - redovisning i SO
4 juni - sista läxan för denna termin avslutas (en tysk dialog)
YEY! idag mår jag brabrabrabrabra. jag är gladgladglad för att min klass är så brabrabra och ibland jobbig men kulkulkul :D hihih. idag åkte min syrra+pappa till venedig. dom är borta några dagar. på fredag har jag pianokonsert och på lördag en 8mi+ma konsert i NACKA AULA. RING MIG OM NI VILL HA BILJETTER ! jag fixar ! konserten kommer nog bli SUPER så jag rekommenderar :D !! (särskilt eftersom jag måste sälja mina tio biljetter..)
nu måste jag ladda upp lite fler bilder på facebook och sen sova.
PUSS OCH KRAM !


galen bild från klassresan :D gå in på min facebook för fler bilder ! ( Anna Palmqvist )

Postat av: emma

BÄSTA KLASSEN :D <3

2009-06-04 @ 18:37:13
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0