aaah, look at all the people, where DO they all come from


godermorgon.
jag är uppe, har ätit frulle och duschat!
nu ska jag försöka klura ut vad jag ska 1. ha på mig idag 2. ha på mig på konserten !
jag tänkte ha en väldigt enkel lila klänning jag fick av syrran i födelsedagspresent (på någon av alternativen) men den är så lång så jag måste sy upp den först, men det orkar jag inte nu.. så det idén sprack liksom. bajs, vad ska jag ha påååå mig..
nej nu hinner jag inte sitta här, ska sätta på lite Ray Charles och granska min garderob noga !
ciao


bilden är från förra året vid den är tiden!

Postat av: Helena

"Guess who? You missed me? Helena Alinder! When you walk through the door it was clear to me"

Hahaha jag är så rolig:P

Nej, men det jag ville säga med det var att jag har börjat blogga igen xD haha puuuss <3333

2009-06-08 @ 18:10:50
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0