3 is a magic number

besöksantal = får inte sänkas


HEJ
idag har varit en bra dag i stort sett :)) härliga färggrupper där jag, emmsan, agge och millan hänger ihop ;D det blev även lite sarisbaris i väntan på slöjden då vi gick till donken :D sen satt vi kvar lääänge på lunchen och degade och sen en riktigt härlig och rolig musiklektion bestående av Kyrie lite annapanna, lite offan, lite ellepelle och en hel del 8mi+ma och daniel&johan ;D = N A J S (men tyvärr var det typ sista för terminen :(( )
efter skolan åkte jag, joppe, milla och emma till gallerian och kollade i affärer och åt glass. sen bar det hemmååt. men jag är glad ändå :)))
jag ska äta nu men kommer STRAX och fortsätter mitt inlägg :DD

Postat av: TOVE GUSTAFSSON

Du verkar ha haft kul idag! :D



får ja bara fråga..Milla är de Camilla Molin? :)

2009-06-05 @ 23:15:30
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/
Postat av: annnnnaa

yes det är det!

2009-06-06 @ 13:49:19
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0