just walking in th

tjena tjena.
igår var jag på röda sten med pappa, och sen lite snabbt i nordstan å köpte ett par shorts, en duschcreme (som jag trodde va bodylotion -.-') och ett svart linne. men när vi kom ut från röda sten så stog det en brandbil och en ambulans där, och en livräddningsbåt låg i vattnet. min första tanke var att typ en bil hade åkt i vattnet så jag blev skit skraj. men sen när vi tittade upp mot älvsborgsbron så såg vi hur en tjej stog ända längst ut på räcket och höll i en lina. herregud liksom. jag såg när en tjej försökte ta självmord. jag fick ont i magen och började må illa. pappa sa att han hörde henne skrika "flytta på er nu hoppar jag" men hon hoppade inte. vi stog kvar där en stund men vi båda tyckte det va så obehagligt och ville inte se på om hon hoppade så vi åkte därifrån. jag vet inte om hon hoppade eller inte, men jag läste i gp senare att hon iallafall inte dog så ja.
usch, det är så jävla sjukt med självmord. resten av dagen mådde jag ju inte precis toppen..

idag har jag inte gjort nånting typ. jag skulle träffat olivia och badat med henne men människan har inte på sin mobil så där försvann den idén.. sen har jag liksom inte gjort nånting typ.

här är bilder från röda sten och igår.
jag skulle lagt upp en bild på bron oxå när hon står där (fast från andra hållet) så man ser hur högt det är men den bilden funkade inte.
ciao!

         


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0