orkar inte

tjenis
träffade anna igår, vi fikade, promenerade lite i stan och praaaaatade. hah.
va hemma hos my på kvällen och grillade med henne, anna, elle och hannah. najs vare.
förutom att jag fick lock för örat när jag badade och det GJORDE ONT SOM FAN. asså ni fattar inte hur ont det gjorde, hela jävla natten.. jag har fortfarande inte fått bort det men nu göre inte ont ;)
och idag va jag en stund på mammas jobb då vi åt lunch och sen typ drack jag massa te :D men jag pallade liksom inte åka hem, men ändå va jag för trött för å göra nåt eftersom jag sovit typ 3-4 timmar under natten.

men hur som helst så är jag lite trött på den här förskylningsgrejen, ont i huvet till å från, halsen bränner, näsan är täppt och lock för örat.. och sen orkar jag bara inte. det är bara liksom min rätta mening just nu att jag orkar inte. jag vill bara tare lugnt, ligga i solen o lyssna på musik typ. orkar inte aktivera mig så himlans mkt.
imorn ska jag iallafall träffa emma innan jag åker tillbaka till landet. det ska bli kul, har inte träffat den tjejen på en bra stund nu sörru :D på fredag åker jag som sagt ner till landet igen, då ska jag nog mest sova.

sleep tight!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0