lovely

hej :D
nu har jag precis duschat albin och nu är han jätte glad och busig :D
jag lägger nog inte upp dom där bilderna idag heller för datan cpade så jag orkade inte ..
jag mår bra, men det börjar bli liite segt nu på landet, fast det är ändå mysigt här liksom. men imorn eller på fredag ska jag träffa olivia, och nån av dagarna ska jag till gbg med pappsi. förövrigt ska jag hem till sthlm i en vecka, från den 27 juli-2 aug, då är ni hemma och träffar mig va? :)))))
usch, idag kunde något hemskt inträffat.. jag orkar inte berätta nu .. :D fast det är liksom roligt hemskt, eller nej, det är hemskt ju, men nej skit samma.. :D

NU SKA JAG LETA UPP NÅGOT ÄTBART MED SOCKER I  !!!
puss

Postat av: ingela

VADÅ? :(

2009-07-16 @ 13:10:05
Postat av: anna

haha, maggan hindrade karin från att försöka få mig och victoria att bli VÄNNEEEER :D

berättar sen :D <3

2009-07-16 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0