brandy och herr morris

HEJ HÖRNI !
min bloggning är bäst, inte sant ? :D
sorry men jag pallar inte riktigt på sommarn :D
jag har iallafall konfirmerat mig och haft världens bästa konfa, träffat många härliga konfirmander och ledare.
jag ville inte att det skulle ta slut :( som det tillslut gjorde.
men det är återsamlingsläger i oktober som ska bli kuuuuuuuuuuuul.
nu är jag hemma hos kusinen som bor typ tio meter från mitt hus här på landet.
jag försöker tvinga ner anna till gbg, det skulle vart kul om hon kom hit :))
sen längtar jag till koster och andra anna men dit kan jag inte åka i sommar för hon kommer typ inte vara där.
men nu ska jag gå och baka en kladdkaka som tröst.
see you soon !
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0