underbart

åhnej, mina läsare börjar försvinna igen. litegrann.
kom tillbaka. :( hihihihi

idag/igår egentligen nu ju.. var en UNDERBAR dag ! helt perfekt (ungefär) från början till slut!
först såg vi på skolans luciatåg, dom va fina och gulliga och blabla. sen gick först niorna och sedan hakade typ alla musikklasser på och lussade i HELA skolan. UNDERBART. och sen nere på järla. (läs mer här). sen hade vi bara lite svenska där vi satt och sov och lyssnade på en text typ. och så hade jag piano innan det, där sög jag men det skiter vi i :D SEN åkte jag, joppe, emma, corre, clara, milla, adam, alex och julius till ektorp och hyrde film o köpte nudlar å bröd :D sen åkte alla vi, förutom alex, hem till joppe, åt våra nudlar och tittade på filmen. UNDERBART. SEN åkte jag hem och åt middag, chillade lite, haha. SEN åkte jag, simon och offan hem till majabaja, dit även clara kom. vi tittade på idol och dampade, musicerade och skrattade. UNDERBART.
och sen tog jag tåget hem och gick i duggregnet och mörkret hem, HELT UNDERBART!
ibland är livet så, underbart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0