lalalala

eeey
jag skriver svenska och har gjort det till och från hela kvällen.
ska snaart skicka in mina tre texter (som suger, haha) till min läskompis MYSAN ! som btw är en gryyyyyyyyyym människa, inte elak alltså utan wunderbar ;D
annars är jag väldigt trött, och vill jättegärna ha sovmorgon imorn istället för teknik, men vi vet fortfarande inte om marielle kommer va sjuk imorn också. så det suger ju lite. wiie.
KOLLA IN DENHÄR BLOGGEN, det är min, offan och simons nya blogg. den äger :D eller den kommer äga. för jag ska fixa designen såfort jag får tid, kanske om ni har tur imorgon. men jag venne, måste ju skriva so också. och hade tänkt att inte göra det i ALLRA SISTA minuten som jag alltid gör. fett skönt att ha helgen ledig åså sen liksom. OCH PÅ MÅNDAG ÄR DET BERWALD, aaah va najs. OCH TORSDAG+FREDAG REPSCHEMAA ! jobbigt men härligt ! musikklasser är ju ändå till för att sjunga, hah :D wiiiie
jag är gladis. och när jag loggar in på facebook kommer jag förmodligen ha typ 177 nya notifications för vi har masskonversation på ett foto där ALLA i hela 9M är taggade. haha, lyckat !
nu ska jag gå! puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0