imorn är sista skoldagen år 2009 förresten - HERREGUD

hejhopp.
har precis duschat, mumma.
ska nu sova, wiie klockan är inte elva än!
imorn bär det ut till snöstormen igen, mysigt.
jag hatar min tjocka typ wannabe fjortis jacka, men den behövs liksom nu..
ja det där va ju intressant fakta. jag har världens tråkigaste blogg och ni är världens tråkigaste läsare.
det är inte som att jag INTE ser hur många som läser min blogg, och det är iallafall några, så varför, VARFÖR tar ni inte till er när jag "gråter" mig genom mina inlägg och BER er kommentera. det räcker med typ "bajs" eller "hej jag är en korv" eller nåt. men det är så FRUKTANSVÄRT tråkigt å logga in på en blogg som känns död liksom.
inte ens simon kommenterar :O
hejdå alla elaka läsare.
godnatt.

Postat av: Simme

anna!! din blogg äger jue!

2009-12-19 @ 14:41:43
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: annakorvpalmqvist

tacksimon :)))))))))))) <3

2009-12-19 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0