hodie

jag älskar 9M så oändligt mycket.
när jag är med dom blir jag liksom lycklig och glad i hela kroppen.
idag hade jag världens bästa luciagig med några av dom.
det var på riktigt världens bästa. det gick så himla bra. vi sjöng så otroligt fint. alla är så otroligt duktiga och fina. jag överväldigades för första gången på länge med tårar och skratt samtidigt efter luciatåget, kunde först inte sluta.
tänk att idag var sista dagen vi tillsammans gjorde ett luciatåg som nacka musikklasser. vi kanske, kanske, kommer göra det någon gång igen, men inte på riktigt samma sätt.
men det kändes så bra att stå där framför de något skumma typerna som satt i typ troner. jag kände mig så stolt och glad att få stå där tillsammans med alla. vi är en liksom.

åh nu kanske ni tkr jag e töntig.
men whatefuck. jag älskar hela 9M och kan inte säga det för mycket.


Postat av: Simme

du är så göllig!!!!<33

2009-12-19 @ 14:42:13
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Juliaaa

jag ska börja kommentera anna! jag läser faktiskt din blogg, jag är sämst på att skriva kommentarer bara ;) <3

2009-12-19 @ 19:58:20
Postat av: annakorvpalmqvist

nämen julia, det hade jag ingen aning om.

va roligt :D

det är NAJS julia, gullebulle ! <3

simon du är gulllii med ! <3

2009-12-19 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0