GLAD LUCIA ! (och tredje advent)

jaa.. vart ska jag börja?
idag hade jag min sista julkonsert med nacka musikklasser.
jag har varit i berwald hela dagen med världens bästa människor, jag upprepar, VÄRLDENS bästa människor.
vi har repat, pratat, svimmat, sjungit fel, sjungit FINT och FETT BRA, kissat, druckit te, gråtit, skrattat, snubblat, och så vidare typ. det har varit GRYMT KUL! som vanligt. vi ägde, alla va skit bra verkligen! anna och emma sjöng jätte bra och va jätte fina lucior. simon, markus och den lille pojken va grrrrymma! och vi andra va inte så dumma vi heller :D förutom första konserten. haha men det gör inge :D
jag orkar typ inte prata mer nu.
ska nog försöka sova snart. fast är däremot riktigt pigg faktiskt..
aja. imorn ska jag träffa världens bästa 9M i min pigga skola ekliden! wooh.


vacker bild från konserten i torsdags !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0