från mig till er ;D

GOD JUL ÄLSKADE VÄNNER !
förlåt för min väldigt sega uppdatering dom senaste dagarna.
igår åkte jag iallafall till landet, och ja, nu är jag här :D
imorse var jag i kyrkan med moster och kusin. masssssa söta barn som jag satt och gjorde grimaser åt så dom börja skratta :D sen åt vi jullunch hos min moster tsm med min mormor och familj. nu väntar kalle anka om mindre än en halvtimma. sen vid 6 blire julmiddag hos oss, och SEN - JULKLAPPAR!
jag har försökt skicka sms till de flesta, men jag är ledsen om jag har glömt någon/missat någon i kontaktlistan/inte har någons nummer. men skicka till mig så skickar jag tillbaka vettja :D
NU SKA JAG GÅ !
PUSS OCH KRAM OCH HA EN UNDERBAR JULAFTON!
<3

Postat av: julia

god jul anna! :)

2009-12-24 @ 21:52:18
Postat av: annnaanananan

tack ! :)

vilken julia är det? :D

2009-12-25 @ 14:04:26
Postat av: Anonym

julia nilsson, haha ;)

2009-12-25 @ 18:50:19
Postat av: annaa

ja nu fattar jag :D haha

förlåt ! men jag känner två till julia, men jag tänkte inte på att du va den enda julia som läste min blogg, haha.

GOD JUL IALLAFALL! ;) <3

2009-12-26 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0