faster märta

HEJ
jag är fett taggad, glad och energisk. vet inte riktigt varför.
fick värsta nostalgigrejen i huvet typ alldeles nyss, om alla möjliga minnen..
sen så provade jag kläder för Romeo och Juliet som vi ska spela upp imorn på engelskan. det gick jätte dåligt, haha, har ingen aning om vad jag, Lady Capulet borde ha på mig. så jag tänkte att jag tar med lite grejer bara. min grupp kommer säkert hata mig för att jag suger så mkt, men men det är ett senare problem :D
jag tar med en grå ful klänning, en skjorta, en blå lång kjol, en gul polojumper eller vare heter, två sjalar, två olika solbrillor, en grå kofta och ett par långa strumpor, ah typ. det kommer säkert sluta JÄTTE BRA!
sen har vi uppspel imorn på musiken, HAHA, det kommer ju verkligen gå JÄTTE BRA ! wiiie ! och så är det sista slöjden, mm. och sääkert nåt mer! ja juste, sista bilden.
LÅNG dag imorn, som kommer gå både bra och dåligt tror jag ! :D wiie. puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0