dancing shoes

jag hatar läxor och att jag faktiskt på riktigt pluggat i princip varje jävla dag den senaste månaden, de senaste månaderna typ. det är så sjukt. ALLTID nya äckliga läxor. åh. nu borde jag göra tyskaskit och so text, blä.
idag har jag tänkt på en sak extra mkt, och när jag har gjort det har det liksom känts annorlunda. annars brukar liksom alltid en "känsla" dyka upp när jag tänker på det. men idag, jag vet inte. men nåt va annorlunda. jag kände mig bara frustrerad och jag vet inte. som att jag längtar så mycket efter det så att jag liksom tappar luften, eller något försvinner i kroppen. som att typ en vind blåser bort det. nu fattar ni ingenting men jag kan inte förklara mer.
jag hatar att tiden alltid rinner iväg. jag hatar när bra saker tar slut.
nämen vilket kul inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0