you gave it to some other woman

- först en inlägg som förklarar trisslotten -
att jag hade vunnit pengar för tyvärr ett aprilskämt. kom på igårkväll att visst ja, jag måste ju ha ett litet aprilskämtet och det där var det första som dök upp i skallen. så det var det som fick bli..
lite trist kanske :D men jag tänkte liksom såhär att rubriken var såhär "anna pratar rätt innan lätt anna pratar rätt innan lätt" och om man tänker lite så är det menat såhär "Anna Pratar Rätt Innan Lätt Anna Pratar Rätt Innan Lätt" = APRIL APRIL , lite långsökt jagvet :D..
och sen en till grej före varje grej jag skrev så skrev jag "triskigt" och "finurligt" där var tanken "Triskigt" = T = true och "Finurligt" = F = false ;D


jag är ju en kul människa..

Postat av: emma

HAHA Guud jag gick verkligen på det...:P älskar dig<3

2009-04-02 @ 22:46:01
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0