what a feeling

H E J !
NI MÅSTE TJECKA IN MIN BLOGG MKT MER OCH FRAMFÖRALLT KOMMENTERA MER ALLA SÖTJORDGUBBAR/GUMMOR!
jag mår så otroligt bra just i denna stund.
för ungefär en halvtimma sen kom jag hem. hela dagen har tillbringats hemma hos sara, vi har lagat all världens mat - som blev SUPERGOTT! och så har vi ätit kladdkaka och legat o solat och pratat SÅKLART. det är ju sara och jag liksom.. :D <3 kompis, vi kommer äga på all världens mat ;), love youuuu :D

igår, va gjorde jag igår. JO det var sista praodagen :((((((((
frida - våran typ handledare var typ ledsen VI MED !!! men vi ska hälsa på hela tiden kom vi fram till ungefär..
jag och anna gjorde värsta tabben igår på praoen, men den kan jag berätta om sen om ni vill.
jag kommer faktiskt sakna praoen och frida, madde, maria. mira och alla nu ! :( är så van att bara gå dit på morgonen liksom.. sen iallafall typ fikade jag och anna med joel och jossan (våra syskon :D) sen åkte jag o anna till slussen där vi träffade joppe och emma. där var jag ett tag och satt i solen typ :D sen åkte vi hem allihopa.

nu kom precis faderabraham hem från berlin :)) solen lyser ute och jag är så glad :D
ska eventuellt sova hos emma ikväll men får se om jag hinner, måste ju packa. ska nämligen åka till landet imorn och vara borta hela veckan! härligt!!

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0