världens finaste första vårdag

hallå där :)
idag har det varit en sjukt härlig dag. på praoen vare ganska chill, inte så mkt folk den här veckan.
jag och anna slutade tio minuter senare, jag skulle ju följt med henne hem men hon hade solosång klockan fyra så vi hann inte. istället åkte vi in till slussen, jag köpte glass hon godis. där träffade vi offan, så åkte anna och emma världens sötaste kom och vi tre gick hem till offan och sen promenerade vi runt i solskenet och skrattade sjukt mkt!
ni är ju för fina <3 sen tog jag och emma bussen hem, syrran gick på samma buss, det gjorde även claris <3

jag och jossan gick av i forum och tog bussen hem. sen fixade vi lite käk, jag har börjat skriva på min HK. det känns bra, tror faktiskt inte att det kommer bli så himla jobbigt att skriva men vi får väl se..
nu ska jag nog snabbstädaundan i mitt rum och sen fixa lite grejs.
pusspuss

   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0