i need you right now

så vill ni veta vad jag har gjort idag ?
- jag har nästan skrivit klart hk:n
- och inte börat läsa på so ännu

nu ska jag skriva om ramadan sen är jag färdig med hk. sen ska jag läsa so:n flera ggr om så ska jag förhöra mig själv imorn. öva piano har jag inte gjort nånting vilket kommer bli intressant imorn :D
nej nu ska jag skriva klart så jag känner mig lite duktig.
förresten har jag bakat muffins idag men det var inte jag som ville de mina syrror och min mamma nästan tvingade mig bara för att dom var så sugna :D

här får ni en bild.
puss.


Innehåll från uppifrån vänster: sockerkakssmet och chokladbitar, sockerkakssmet och äppelmos och kanel, kladdmuffins, sockerkakssmet och muffinssmet.

Postat av: Ofelia

vilka mumsiga små muffins! :)

2009-04-14 @ 19:08:54
URL: http://liteofelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0