vi matade lite ankor :D

jag är sjukt trött, har ont i ryggen och för mycket att tänka på. men har faktiskt skrivit lite mer på hk:n. tror faktiskt att jag ska sova snart, behöver lite riktig sömn för en gång skull. men först kan jag berätta om min dag lite grann :)

praon idag var rätt lugn men mer folk idag än igår iallafall. vi slutade tre som vanligt, efter det mötte jag upp söta anna t utanför sickla. vi bytte påskägg - haha. hon fick godis av mig och jag fick en jätte fin tröja av henne som vi tittat på tsm. ni vet den där bruna tröjan jag köpte typ i förrgår en sån fick jag. så vi gick och bytte den till en annan färg, den lila färgen istället så har jag en brun och en lila nu :D efter det så gick vi och köpte jordgubbar, banan och kakor på ica. sen gick vi till järla sjö och solade lite :D sen kom sara, och så blev det lite kallt. men där satt vi ute på bryggan jätte länge :) sen tog vi alla tre tåget tsm hem :) jättemysigt!

sen åt jag middag hemma med systrarna, bästa <3
och nu har det ju hänt lite grejer och så, men därför måste jag sova, kan inte tänka..
godnatt.

   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0