blommande blommor

goddagens !
idag mår jag bra och är glad.
jag hade en såndär glad dag liksom. skolan var helt okej idag, musik roligt, tyskan överlevde jag med lite tråkiga skämt, OL teori, eng, no och matte provet gick jätte bra tror jag ! och så kunde jag alla glosor på tyskan :D vi slutade typ en timme tidigare pga matteprovet. jag, offan och milla gick och köpte varsin glass i forum (jag vet jag måste dra ner på sötsaker igen) sen hade jag piano som gick sådär, hade som vanligt inte övat :D men det löste sig. 
sen åkte jag och offan in till kungsan och fotade de fina träden, med de fina rosa blommorna. tyvärr hade jag bara min mobilkamera med mig :/ sen fikade vi, eller egentligen bara jag som åt en stor macka :D och sen gick vi till de fina träden igen och gick runt lite i affärer och sen åkte vi båda hem. trevlans, med lille offan !

nu måste jag gå, pusspuss.
ni får lite mobildåliga bilder:

   

Postat av: Anonym

underbara bilder!

2009-05-06 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0