up high

nu sitter jag och mumsar på fruktsallad med youghurt och kanelchokladlängd MUMS. gu va jag är onyttig... jag har iallafall städat mitt rum idag, eller dammsugit det rejält och hittat typ fyra sticken (eller stickningar kanske det heter) från typ 3an och 6an- jag har fortfarande inte lämnat tillbaka skolans stickor :D från i sexan HAHAH. sen har jag rensat i min bokhylla ställt alla filmer, dvder och böcker lite fint sådär :D och fixat min cd hylla så den är fin nu :D:D jag har även dammsugit snart hela huset, har bara köket kvar :D jag kom även nyss hem från min syrras körkonsert, den va bra :D:D det som är kvar att göra ikväll är att duscha, dammsuga köket, öva piano och titta på fredrik och filips nya grej. :D imorn ere skola, USCH

dagens vill ha: ojojoj, MKT grejer!!!
dagens klädsel: gamla håliga jeansen, linne och emmas skjorta typ
dagens frisyr: hästsvans
dagens händelse: städat & vart på syrrans kör
dagens låt: shining star - earth, wind and fire
dagens planer: se ovan :D
dagens roligaste: typ.. körkonserten :D
dagens favorit: pappa och jossan, haha
dagens kram: ninni
dagens puss: no kiss :/
dagens köp: kanelchokladlängd, frukt
dagens godis: kanelchokladlängd
dagens humör: ojojoj, BLANDAT. nu glad :D
dagens ord: va


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0