thats the way it goes

alltså herregud vad jag önskar saker ibland.
och jag blir liksom irriterad på mig själv för att allt som det är just nu i denna sekund och hela tiden.
jag vill vara på en annan plats, en annan tid, en annan människa, en annan planet, andra människor. vad som helst för att det inte ska kännas som det gör nu. jobbigt och frustrerande.

annars orkade jag inte blogga igår men om ni vill veta vad jag gjorde så var det detta: va i stan med lisa, vimlade runt för att träffa hennes kompis i cira 10 sek, köpte en snygg tischa, ett linne och solbrillor, fikade, var hemma och tittade på robinson.
idag ska jag städa HELA mitt rum, lite grann iallafall. och typ dammsuga hela huset (indien dagen) men så jag slipper göra det på tisdag då indien dagen faktiskt ÄR.
nu ska jag lyssna på salem, sura och städa.
tjing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0