tand borta

Hej! just nu i denna sekund mår jag sådär, har ont i käken. klockan fem idag drog jag ut den fjärde och sista tanden. den gjorde ondast att dra ut så det va ju inte särskilt kul. men annars idag har jag varit glad :D lite irriterad ibland bara, HAH. vi har ju haft inspelningsdag idag igen, det var lite jobbigt sådär - stå upp hela dan.. annars har det varit bra sådär.
efter skolan gick jag till bussen med emma, august, clara och milla. vi gick förbi cirkusen vid grusplan. det stog några hästar i en pytte "fyrkant" det var ca 4 ponnyhästar och 2 lite större. dom reagerade inte ÖVERHUVUDTAGET när vi "kallade" på dom (ni vet sådär man gör med munnen..) dom bara stog där, såg trötta och ledsna ut :( stackarna.
nej nu ska jag kanske titta på en film eller nåt, det gör ont i munnen nu, fuck.

jag lägger in bild sen puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0