she couldn't wait to get away

tjenix
igår efter skolan hade jag piano, sen åkte jag direkt hem till sara där jag träffade henne (såklart :D)
vi fixade hk, åt mackor å grejer och gick promenad med aussie, väldigt svalt trevligt väder typ. :D
sen när jag kom hem vid typ kvart i nio satte jag mig direkt å plugga so, hade ju prov idag. jag kikade på desperete samtidigt som jag plugga, lite grann sådär.
idag åkte jag hem efter skolan, skönt att bara slappa liksom, fast det gjorde jag ioförsig i typ några timmar bara. för nu ska jag göra klart all hk så jag kan lämna in den imorn. alltså fixa "layout" oså :D
IMORN vetni vad som händer då? jo jag och finis anna ska på S A L E M. bästbästbäst. och innan ska vi hem till henne, leka med kattungar OCH göra lasagne :D:D:D:D najjjjs liksom!

nej nu är jag pepp på att plugga, inte. MEN jag måste.
pusspusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0