påsk

på lördag är det påskafton. idag gick jag upp vid elva, åt frukost och gick och hämta albin. förmodligen ska jag in till göteborg idag, (bor ju liksom utanför typ). sen vid typ fem eller vare e så ska jag på bio med j, c och n. Kenny Begins, ofcourse. jag önskar jag hade skrivit klart min hk, pluggat jätte mkt på min so så jag kunde det, och gjort klart all matte. men egentligen är det så att jag har skrivit snart en sida på min hk, inte börjat plugga so, och har en matteläxa kvar på matten. så jag funderar på att göra lite av det nu. tjingeling.



om jag hade kunnat, så hade jag förändrat massa grejer nu. jag vet att jag är jobbig men det är så otroligt svårt att kliva ur, ur myren själv om ni förstår? det är svårt utan ett handtag eller två.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0