one day i fly away

tjenatjena
jag är på landet, som ni vet såklart. och jag har ingensomhelst kontakt med livet i sthlm, för ingen svarar eller skickar sms så yesss va kul. ioförsej så är de flesta bortresta men inte ALLA så var inte så otroligt lata.
idag har jag gått promenad med albin, tittat på Lejonkungen 2, gosat med albin, lagat lunch, gjort kladdkaka och ÄTIT kladdkaka, och tittat på Monsters Inc.
det som kvarstår är att göra klart matten, sen imorn måste jag verkligen skriva på min hemkunskap men det är så svårt när jag inte får nå internet på min egen dator.. fuck.

nej nu ska jag ta lite mer kladdkaka och sen kanske tvinga charlotta att påskpyssla, eller så gör jag en smoothie.. ?
aja. puss


härlig vårdag för några dagar sen, inte har man hört av dessa två heller...

Postat av: Ofelia

kanske för att du inte skickat sms heller!:) och jag har haft lite fult upp :D

Love you Annabanana

2009-04-08 @ 22:18:23
URL: http://liteofelia.devote.se
Postat av: Camilla

Haha, jag baka ocksåkladdkaka igår(8/4) :P

det är assssssgott med mjöölk till!

2009-04-09 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0