on and on and on for you

förlåt mig för den usla bloggingen. men det finns bra anledningar.
det känns som det gått typ en vecka sen jag senast blogga, men det är väl bara två dar ? :D
anyway. i torsdags efter skolan var jag och anna hemma hos offan, vi gjorde mackor, bakade muffins, skrattade, retades :D och tittade på film, üpermysigt med dom tjejorna såklart. sen gick jag och anna till södra där vi först träffade my och co. som inte fått nån biljett till melodifestivalen på södra latin (som vi skulle på) men det hade clara och henne träffade vi där inne. "konserten" var skitbra, alla var jätte duktiga såklart :D syrrans kompisar vann och annas brorsa kom tvåa, brabrabrabra :D

idag har varit en hyffsad dag, tills mentorstiden då biffen (min ena handledare) berättade att han ska vara tjänstledig i ett år, alltså i nian. alla blev fett depp typ och det känns inte alls kul. sen fick jag traska mig iväg till tåget som jag tog till tandläkaren i tippen. hon drog ut två tänder på mig, bara en kvar nu. (sen ska min käke "vila" i ett år och så KANSKE jag får tandställning...) hon dödade förövrigt nästan min mun, herregud vad hon drog, ont gjorde det också. vilket det också gjorde sen hemma, det värkte som sjutton, men nu är det nästan över. jag låg och sov i en timme först, och sen tittade jag på lotta på bråkmakargatan -bäst.
så de två sista händelserna gjorde min kväll trist och deppig. men nu ska jag nog gå och göra en smoothie och slurka i mig i min mun där jag snart inte har några tänder kvar.

jag tar med glädje emot peppande kommentarer från er.
pussepuss

Postat av: Camilla

Aj! Varfør behøvde du dra ut dom? :O

Åh, din syrra ska med till Gøteborg imorgon va?

Ønskar att jag kunde :(

Mahaha, Biffen i vår klass ær liten och kleeen.

2009-04-24 @ 21:54:36
Postat av: anna

för att jag ska dra ut fyra tänder i min mun (för att mina tänder sitter cp) och sen ska jag typ vänta ett år och se om det fixar sig i munnen och sen kanske jag får tandställning..

japps.

<3

2009-04-25 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0