my dear belowed friend

igår efter skolan åkte jag och anna till forum och köpte ingredienser.
vi tog bussen hem till henne och lekte med katter, åt glass och började sen laga lasagne som förövrigt blev himlans god :D sen fick vi bråttom till bussen och missade den så vi fick springa/gå till orminge centrum och så hann vi med samma buss där istället :DDD då åkte vi in till slussen och tog sen en buss till cirkus. och på cirkus såg vi salem som var sjukt bra och taggad. så otroligt härligt att se honom igen, senaste konserten jag såg honom var typ ett år sen? man behöver en salem konsert då och då förstår ni. inget gör en så glad som det. vi hade hursomhelst stå plats och stog typ en meter från längst fram men det var liksom inte så att vi stog som packade sillar så det va najs å stå där, perfekt typ.
ja, konserten var sjukt bra och härlig och när jag kom hem fixade jag lite hk och somnade sen direkt!


Postat av: Camilla

åh, min syrra var också där!

2009-04-18 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0