lalalala la la la la

va ede för optimist som kommenterat inlägget innan ? :P
men jag uppskattar det hursomhelst.
för dom som vill veta och inte redan visste så hade vi all världens mat idag på hk. det gick super bra för både mig och sara och hela gruppen. kul att det gick så bra för alla, och jag smakade ju såklart av allas mat och jag kan säga sammafattande DET VAR SUPERVT GOTT ! :D lyckad mat!
jag gjorde nåt jobbigt so prov på so:n men den orkar jag inte bry mig om, den kan ändå bara gynna mig :D
jag längtar, till vad vet jag inte men till något positivt, härligt, glatt, skrattretande och roligt. så mkt vet jag iallafall.

imorn ska jag hem till ofelia efter skolan. hon jag och anna ska baka muffins :D offan tyckte mina såg så goda ut (på inlägget för ett tag sen) JUSTE jag har precis börjat på min matte uppgift "drömlägenheten" och lite smått på "Ung & gammal" - svenskan. det kommer nog gå fint. på tisdag har jag ett matte prov jag ska klara av men det går nog bra. och sen lite frammåt har vi musik teori, det vet jag däremot inte hur det kommer gå. men vi får se får se..
nu ska jag nog öva piano eller nåt, pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0