how do you do

300 pers, instängda i nacka aula, kvav luft, "rullgardinerna" nerdragna och bara lampor tända, sommardag ute, sjunga hela tiden, stå trångt, vara tysta innan tagningar = INGEN BRA COMBO har jag kommit på efter dagens slut. men vad ska man göra? jag har varit på strålande humör hela dagen förutom när jag var JÄTTE varm. men tack vare gullemänskor blev det ju bättre. det goda humöret höll med sig på bussen hem, men när jag gick av och var påväg hem brast det. jag kom och tänka på en grej som jag tänkt på förut men insåg det verkligenverkligen nu. och resten av dagen, kvällen blev sjukt deppig och är fortfarande.
jag har iallafall gjort matte till provet imorn, kan nästan alla tyska glosor, övat en del piano - men det sitter inte så jag har ångest som vanligt. och ätit middag+tittat på tv. jag längtar just nu mer än nånsin till sommaren, orkar inte med all stress med plugg och skit längre.
förlåt offan för att jag alrig laddar upp bilder längre, men jag tar ju inte så ofta..
fan också, nu kommer jag väl snart sluta med att fota. asså b A J S

fucking jävla piss skit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0