FÖRLÅT FÖR SÅ LÅNGT INLÄGG MEN DET ÄR INTE SÅ TRÅKIGT SOM DET VERKAR, jo...

hej. :)
igår kväll kom jag hem från landet, och idag ska jag göra massssor med saker.
på onsdag ska min hemkunskap "kompendium" vara klar, (den har jag skrivit drygt en sida på och ska skriva drygt 2,5 sidor) och på onsdag har jag även so prov som jag tro det eller ej inte har BÖRJAT läsa, inte en enda gång ;D
(vette fan va praoveckorna och påsklovet gick åt till..)
hursomhelst detta MÅSTE och SKA jag göra idag:
- skriva klart hk
- LÄSA PÅ SO:N!!!
- fylla i alla praolappar grejer som ska lämnas in
- packa upp alla grejer/väskor

så ja det är min dag idag. och allt skulle vart mkt lättare ifall det hade varit fint väder för då skulle jag kunnat sitta på balkongen eller nåt, men TYDLIGEN är sthlm inge bra på den fronten just nu..
jag längtar tillbaka till gbg, sjukt mkt. orkar inte stress som det är just nu..
MEN vad ska man göra liksom, life goes on, not. GUD va jag är tråkig idag men innan jag går och äter frukost och sen pluggar ihjäl mig ska jag visa lite bilder (i nästa inlägg)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0