a whole lot of

nu är jag på landet.
feta najs, och skönt. kom hit vid typ halv sju.
nu ska jag titta på step up 1 med syrran och kusinen.
imorn fyller albin 9 år, GRATTIS  ! <3
jag har inga bilder från idag som jag orkar lägga upp än men ni får lite bilder från igår istället :)
puss

1. mina och saras små "fatimas fingrar" - all världens mat, SKIT GODA blev dom.
2. sara grejar med håret, söto
3. sommmmmar
4. annapannaplutt

   

Postat av: Camilla

Nanana, där bor jag! pecka mot saltsjö-duvnäs

När kommer du tillbacks?? Det är påsk pyssel på CISV kvarterett imorn(tis), aja, kanske inte pepp på CISV..? Kanse pepp på träffa en Camilla istället ;D

ja ja, ha bra lov!

2009-04-06 @ 21:49:59
Postat av: Anonym

haha :D

jag kommer på söndag tror jag :)))

yes vi måste ses :D

pussssss <3

2009-04-08 @ 21:13:27
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0