525 600 minutes

hej där.
idag har jag gjort smoothie, suttit ute i solen, pluggat matte, pianotiserat :D, varit i forum - köpt jeans, konfa present till emma och så länge vi båda andas. nu lyssnar jag på musik från olika håll. imorn ska jag först på emmas konfirmation, och sen hem och vakta min fasters hund Cissi och plugga matte & musikhistoria.
jag skulle behöva någon eller något som piffar upp tillvaron liksom. för just nu går allt upp och ner flera gånger om dagen. när jag bestämt mig för att skita i allt och vara positiv och optimistisk så händer nåt då det inte funkar liksom. och så blir jag sådär igen, depp, sur och allt men då bestämmer jag mig igen att vara positiv och så fortsätter det varje jävla dag. just nu är jag någonstans i mitten av de där två "lägena". och it sucks big times säger jag bara.

äh, nu ska jag lyssna på newtimers och läsa musikhistoria.
ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0