inte ens jag förstår

Grattis Elle, 14 idag. <3

tröttsam dag. fast helt okej liksom.
svenska - kul
so - hyffsat kul
lunch - JÄTTE KUL
hemkunskap - roligt

jag känner mig trött. men typ ganska glad.
jag har suttit å pluggat fett mkt matte idag igen. för vi har massa matte till imorn typ.
nu ska jag äta mina chokladbollar & titta på idol. ska tydligen va någon som heter anna som är värsta duktig idag.
så man får väl titta, inte sant ? blä.

det känns som vi aldrig kommer bli nära, eller ?
fan va skumt. det är som att båda är blyga.
båda vet att dom vill vara vänner,
men ingen vet hur, när & varför.
fan va jobbigt det känns, varför ska allt va så jäkla svårt ?



bild från i somras, nånstans i gbg.

Postat av: elle

thanx babe<3

2008-09-11 @ 15:37:30
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0