fucked up

när jag kom innanför dörren till mitt hus så kände jag bara hur mina ben verkligen inte orkade ta ett steg till.
mitt huvud höll på å sprängas och mitt humör var långt nere på skalan.
så jag hämtade min Scrubs box, gjorde lite choklad bollar, och satt vid teven i typ 2 timmar och tittade på Scrubs.
men som tur va så gjorde den mig på bättre humör. så nu känns det mkt bättre.

skolan idag var helt fucked up. musik första lektionen, daniel var sjuk såklart.
sen matte med magnus o (vår solärare), sen eng med paula, skumt som vanligt, sen typ spring hit och dit.
tjafs från alla håll, besvikna människor, glada, bestämda, osäkra. tillslut ledde allt lite krokigt.
och hela dagen blev bara jobbig och onödig.

men somsagt, Scrubs har räddat mig en en gång från att krocka totalt.
så nu känns det som sagt lite bättre. igår beställde jag skivor från cdon.com
härligt med lite nytt fräscht. snart ska jag köpa min ipod från apple.se men jag kan inte bestämma mig vad jag ska skriva ju. så än blir det inget. men pengarna har jag, typ.

nu ska jag data nörda ett tag, sen ska jag nog läsa lite svenska och sen kanske trycka i mig nån slags middag.
it sucks.


jag har ritat bilden. skitsnygg javet.


Postat av: emma

sånna dagar kan alla ha ibland, haha men soppan var väl bra iaf? du är bäst<33

2008-09-04 @ 19:47:49
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0