you are the dancing queen

aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. plingplongplingplongplingplong.
aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ooh yeaah. you dance, you can jive.
HAVING THE TIME OF MIG LIFEEEEEEE. not..

ja. så vad gör man en fredag kväll klockan 10.
sitter hemma och har tråkigt. - lyckat.
nährå. men jag klarar mig.

jag var ju däremot hos melker efter skolan, med emmsi.
vi åt mackor, tittade på idol. the usual typ ;D
men det var najsinajsi. sen åkte jag hem.
på tågstationen vid lillängen vare en skum snubbe som började prata med mig om min favorit grejer.
och han frågade vilka språk jag kunde osv. han va skit jobbig. sen kom det massa fullgubbar så jag stack till forum för att ta bussen istället.

juste, vi va på forum också. jag köpte en chokladboll, OCH en megafin tröja som jag är kär i nu, på bikbok för 149 riksdaler. vilket jag blev förvånad över, den kunde lika gärna kostat 299 :O. så då bledde jag glader. och sen så har jag ett par nya vinterskor som jag köpte i typ tisdags, men jag har inte börjat använda dom ännu. DET ÄR INTE VINTER JUUU!!!! :O :D

så det får vänta. annars ere synd om mig för jag har inget planerat i helgen. så KASTA dig på telefooonen och ring mig så gör vi nåt honeypies. :D det blir bäst. och så längtar jag till chullebulle orkar dra sig upp hit till huvudstaden :D
inatt åker min mami till canada :O är borta 2 veckor.

HEJSVEJS. (I am totally inne på msn nu, så LOGGA IIIN!!!)
och JA jag är kär. i min tröja. den är från bikbok 149 kr som jag har sagt redan.
och det står CHANGE på.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0