help me get my feet back on the ground


tjenamors.
rätt så bra dag idag.
va hemma hos lisa efter skolan, vi skulle gjort engelska.
men som väntat så blev det inte så. hah.
jag åt nyss en sån där mini magnum glass, innan det satt jag och pluggade matte fett mkt.
vi har två matte läxor tills på torsdag, plus att jag tror att vi ska ligga på sida 15 på tosdag. vilket jag inte gör.
fast snart så. ;D

annars känner jag mig hyffsat glad. tror ja. förutom att jag har ständig huvudvärk, vilket känns himla jobbigt.
eftersom jag blir sur och gnällig av det. men man får la tänka positivt, eller nåt sånt.

nu måste jag sova. godnatt, sov gott.
<3

ni får en härlig video med ett par unga, snygga beatles killar.

Postat av: emma

JAG ÄLSKAR BEATLES! <33 (& dej med;P)

2008-09-09 @ 22:29:58
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0