sunny morning

nu har jag käkat.
det känns som att det är nåt jag verkligen måste göra.
och det är det väl, men jag orkar inte fundera på vad.

nästa vecka börjar Gossip Girl, Desperate Housewives, Grey's Anatomy & Ugly betty.
så nu är tisdag & onsdag kvällarna helt fullbokade. vilket betyder att jag måste göra läxorna tidigt dom dagarna.
vilket jag är sämst på. fuck.

meeeeeen, det får lösa sig. ikväll ere Vem kan slå Filip & Fredrik? det är typ ganska dåligt, men ganska kul :D haha bara för att det är dom två. fast jag är väldigt besviken på Fredrik. det har visats sig på programmet att han är en himla dålig förlorare, haha. aja. shit the same.

nuuuuu ska jag draa.
PEACE OUT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0