steve har en egen teve

tjena, "läsare" som man kanske säger.
men det låter så himla drygt. HEJ VÄNNER!
säger jag istället :D

jag är ganska glad, för jag är mätt. då är man fett glad.
fast grejen är den att jag är mätt på choklad. men vafan.
CHOKLAD ÄR BRA ! rimmar det ? näej. fan da.

fan va jag är tråkig idag, hah. och tyvär har jag inga bilder å ge, men ni får väl nån uråldrig.
förresten, nu har jag bestämt mig. det blir onsala på lördag, och jag kommer hem på tisdag.
fett härligt. men jag kommer såklart spendera en viss tid att plugga. jorå. så mkt slapp blire inte.
men fett härligt å komma undan två dar endå. å träffa kusinen, mormor, moster & ALBIN :D

idag hade jag piano efter skolan, najsinajsi. sen pratade jag i telefonken med lisa min vän.
och så tog jag bussen hem, jag bakade hemkunskaps bröd för vi har prov imorn.
och sen gjorde jag tyska. vilket jag absolut ÄLSKAR. fan heller, hah.

ska hem till millan imorn. sen ere STEVIE WONDER PÅ FREDAG, fyfan va häärligt !
alla lyckostar ska ju på coldplay imorn och på torsdag men jag ska iallafall på stevie ;D

nu ska jag låta er vara ifred. för nihar såklart något mer vettigt ni borde göra.
istället för å läsa min sugiga blogg :D HAH.

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!


min grönsaksgubbe jag gjorde - och åt upp i söndags :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0