POSITIVA INLÄGGET - HAHAHAHAHAHA

tjenare. åh jag har så mycket att prata om idag förstår ni.
först typ jag är ganska gladis nu idag, är färdig med all aktuell svenska uppgift, matten (jag ligger där jag ska ligga), och no:n är färdig - redovisas imorn. plus att det mesta ser positivt ut med alla ämnen åså.

i helgen kommer förhoppningsvis charlotta. myys <3 kommer på fredag - åker på måndag. bäst. nästa helg ska jag kanske på ett litet kort läger. som jag tror är fett bra, min syrra säger det iallafall. och nån annan helg, ganska snart ska jag till norge med anna, hah <3 så det är feeeeta bra.

igår kväll åkte jag hem till claris. vi gick och handla mat, som vi sedan tillagade. fett gott det blev <3 sen så gjorde vi lite annat, och sen åkte jag hem. det var fett mys, och gjorde mig på gott humör ! 

det är 2 konserter nästa vecka, hejja hejja. det är rooligt. plus på onsdag ska jag och lisa till sickla eller nåt. köpa skor. :D:D:D haha.

jag måste satsa mer på fotot. bilden. kulturella sidan. + den idrottiska sidan. ska dra ner min cykel och börja cykla fett mkt, eftersom joggingen får jag inga glada vibbar av INNAN :D haha | imorn har jag piano, jag har övat ;D duktigt.

imorn börjar desperate housewives & gossip girl. på onsdag greys och ugly betty. jag kommer sitta KLISTRAD! :D 
 plus att Blake Lively & Leighton Meester är så himla snygga. och jag är avis.

så nu kan jag pusta ut. jag tror det var allt jag behövde säga. typ allt är positivt :D:D:D sen finns det ju negativa grejer just nu också men dom orkar jag inte tänka på. IIH :D nu ska jag lägga upp lite clara bilder från igår :D

ciaaaaaao.


Blake Lively & Leighton Meester. Så himla snygga, kaxiga tjejer. härliga stilar båda två :D:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0