patrick 1.5 <3


det vart en rätt sur dag idag. eller först va ja glad. jag hann sova rätt så mkt, hade inte bråttom imorse, håret va najs, första lektionerna var helt ok, fast efter tyskan började jag bli sur. på gympan hade vi fotboll, som jag brukar tycka är kul eftersom det är den enda sporten jag tycker verkar va rolig, och jag gillar att vara back. men idag, ahha. då sög jag. aja , men det var trevligt endå. matten va bra, no:n satt jag och erik bara å typ tittade i en bok. jag garvade åt tråkiga saker. och vi gjorde absolut ingenting på en timmes lektion. rätt soft dag, men endå hade jag en irriterande känsla med mig vart jag än gick. vet inte riktigt varför. jag hade tillomed ingen huvudvärk idag, vilket var riktigt skönt. men nånting va fel.

men nu känns det bättre. jag var fett opepp på å göra so när jag kom hem så jag tittade på tv ett tag först. men sen satte jag mig vid datorn och började skriva, då flöt det bara på och den sista biten kändes texten rätt så bra. så nu känner jag mig fett bra. jag har precis åtvervänt från teven. jag satt å åt varma koppen, två mackor och tittade på friends. som jag nu älskar efter en sommar på koster med anna, haha <3 så nu känns det rätt så bra.

igår gjorde jag inte så mkt, skrev so, städade lite, bakade bröd. på kvällen gick jag på bio med elle kari.
vi såg Patrick 1,5. den va verkligen bäst, på slutet hade jag tårar i ögonen. (det är ingen ledsen film, men jag hade tårar i ögonen för det var så fint och sött) :D nu verkligen älskar jag den filmen. ååh. ni MÅSTE se den !
HEJDÅ.
(GÖR ANNA MERA GLAD OCH KOMMENTERAAAAAAAAA latmaskar)


Postat av: elle

den va så bra!!!!!!!

2008-09-15 @ 21:04:45
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: annaa

skitbra !!! :D

jag hade ju tillomed tårar i ögonen. HAHAHA

2008-09-15 @ 21:08:32
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0