läxoooor

heeeeeeeeey.
idag har jag inte gjort särskilt mycket. jag har hängt ut lite tvätt på balkongen. trotts det fina vädret har jag inte varit ute, jag har inte fått tag på nån -.-' jag har bakat chokladbollar efter en lite lättare chock att vi har no redovisning imorn och jag inte hade börjat skriva på min text. men sen så skrev jag klart den, då blev jag nöjd. sen skrev jag en kommentar på claras svenska grej som också ska vara klart typ imorn. så nu har jag vart duktig. sen så har jag suttit lite vid pianot också :)

jag måste bara göra lite matte också men annars ere helt ok. jag kanske ska ta en lite promenix sen.
och ikväll kanske jag ska hem till clara, och göra köttbullar, haha. men vi får se om det går typ. :D

men annars har jag tänkt på en grej. jo alltså jag vill ju att fler ska läsa min blogg. eller iallafall att dom som läser min blogg ska tycka den är verkligen trevlig att läsa. så jag tänkte såhär. ni, alla som läser detta kan väl skriva en kommentar, man får vara anonym det är helt ok. men ni kan väl skriva typ vad ni tycker är bra med min blogg, vad jag borde skriva mer om, eller nåt sånt? det skulle jag verkligen, verkligen uppskatta :)

så GÖR DET. då är ni sneeeeeeela.
PUSSHEJ!


Postat av: emma

Heej Anna:D jag läser alltid din blogg det vet du för jag är en bloggnörd. Älskar dej Annsipannsi

2008-09-28 @ 16:32:04
URL: http://elhow.blogg.se/
Postat av: Ofelia

jag tycker din blogg är jätte bra ;)

2008-09-28 @ 22:43:13
URL: http://ofeliass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0