jag vill ha en egen måne



ja var med lisa, emma, och offan igår. sen bara med lisa. jag pallrade mig hem vid 10, på bilden ser ni den lysande månen på den svarta himlen. <3

jag känner mig ganska nöjd. har suttit i typ 2 timmar med so:n och har kommit en bra bit, är nästan färdig. bara lite kvar.
det tog dit med det blev bra endå, tror jag. nästa sommar ska jag konfirmera mig i onsala. och igår fick jag brev från kyrkan där om i vilken grupp jag ska va med i. Min grupp heter "Eva" :D fett kul. och det roliga är ju att jag verkligen inte känner nån, HAH. jag kommer typ va mobbad, men jag är endå fett glad. :D typ näej med det blir skit bra tror jag.

nu ska jag dra ut på en liten promenad med mig själv. fan vad jag skulle vilja haft en hund nu.
det suger utan. hopplöst.

anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0