jag hatar leverpastej

tjena grabbar :D

idag har jag vart å simmat med emma, eftersom vi ska simma imorn på gympan och vi typ har ett test.
aja, det orkar jag inte tjata om. sen på kvällen va bäste bror & flickvän här. underbara. fatta va jag kommer sakna dom när dom åker, och är borta i nästan ett år. och dom åker i typ oktober eller vare e.

annars så mår jag bra. är trött och lite förskyld. lite oroad för no prov på tisdag. och något slags so prov på onsdag.
men annars ere fint. typ. följande vecka ser ut såhär :
måndag - mamma åker till tallin. simning på gympan. no plugg.
tisdag - no prov. so plugg.
onsdag - so läxa. at millas place sen.
torsdag - (inget ännu)
fredag - (inget ännu)
lördag - (inget ännu)
söndag - (inget ännu)
 
så torsdag, fredag, lördag, söndag är jag ledig och villig att umgås med frivillig :D ? haha
jag ska snart sova tror jag. måsta fan ligga i sängen innan 23.00 :O
men nu ska jag ta lite jordgubbskräm.
innan jag slutar, grattis och glada pussar till sara. (hon fyller inte år) men en annan glad sak.

PUSS & HEJ LEVERPASTEJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0