jag ger dig min dag

det som får bli min andra mening i detta inlägg är. jag ser att blogg.se har ändrat startsida, fint.
iallafall. imorse var jag himla trött och vaknade av att jag frös. men endå så var jag rätt så glad när dagen startade.
dessvärre när jag begav mig mot stan för att träffa mor min så hade hela det glada leendet blåst bort totalt.

av ingen särskild anledning. det va nånting som inte kändes bra bara. svårt egentligen.
men sen blev jag rätt uppåt igen. tror jag. jag tog nyss en dusch, sen tog jag på mig min mysiga gula pyjamas.
som är så himla gammal, men så fin. jag sitter här och tuggar på mitt digestive kex. mumsss.
har inte så mkt mer å säga idag.
eller jo okej. dethär behöver jag göra innan jag ska sova :
- tömma väskan, fylla den igen.
- fixa morgondagens gympa kläder (för vi har väl gympa ?)
- skriva klart i min almenacka
- borsta tänderna osv.
- läsa massa sidor i ondskan (så jag kommer nånvart)

så därför känns det inte som jag behöver sitta här å grubbla på nånting jag ska fylla detta inlägg med.
utan istället ska jag nu lämna datorn och göra det som måste göras och sedan sova.
ingen bild idag. har ingen. men ni kan få musik.
hare bäst, godnatt.
puss


en av hans otroligt fina låtar. ni vet vem jag pratar om.
HH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0