jag drar med fingrarna längs kinden och ja, det är salta små tårar som rinner ner

heyy
jag får ont i magen så fort jag tänker på att jag missade coldplay konserten igår, och jag missar den andra idag.
lisa ringde video samtal förut, JAG SÅG SCENEN ! :D och hörde musiken ! så nu har jag sett en liten pytte del av konserten. åh, fyfan vilken känsla. sitta där mitt i publiken, höra dom där fantastiska tonerna som klingar perfekt. man blir helt hyptnotiserad av musiken, och tror att Chris Martin sjunger till just en själv. det känns verkligen så, åh. va härligt. 

aja, jag har iallafall noterna på Viva La Vida, så jag har suttit och spelat på pianot hela kvällen. om och om igen.  
imorn ska jag iallafall på en av dom absolut mest genialiska, fantastiska, och charmigaste artisterna. Stevie Wonder. jag längtar så. nu måste jag nog sova. på lördag morgon sätter jag mig i bilen med päronen och åker till landet.

godnatt, sov gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0