isn't she lovely

heey.
idag är det ingen mindre än EMMA LÖF HAGSTRÖMS födelsedag. :D tahah. GRATTIIS!
idag har jag iallafall först gått en långis promenad med maggan & albin.
sen var jag och maggan ute på havet med båten, fett härligt såklart.
det känns jätte skönt att inte behöva tänka på att det är skola imorn, (a) hahah.
fast tyvär kommer jag tillbaka till verkligheten på tisdag. jaja. det blir la bra.

åh, jag längtar tills vi får dom där datorerna, kan dom inte komma snart. :O
och förresten, min lilla söta old generation mini ipod har gått sönder helt och hållet nu.
den har tagit sitt sista andetag och dött för sista gången. den går inte överhuvudtaget sätta på.
eller jo, men då kommer det bara upp varningstrianglar, men när jag laddar den så händer inget, och jag har gått in på apple.com och kollat alla sätt, men inget funkar.
så nu måste jag verkligen ha en ny ipod, jag klarar mig fan inte utan :D

något annat jag måste köpa är en hårddisk, har så himla mkt bilder som inte får plats på datorn, så det måste fixas.
nu ska jag nog snart ta och titta på en film och äta lite popcorn men charlottaaaaaa.

vi hörs, right ? ;D
pussssss


albin är nyklippt, hah.


havet


kedjor & rep. båtgrejer.

Postat av: Anonym

oh vad härliga bilder. och åh vilken bedårande hund!

2008-09-22 @ 07:50:30
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: anna

hihi tack ! :)

<3

2008-09-22 @ 12:51:08
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0